Het verslag van de vergadering van het vast bureau van 16 december 2024 wordt goedgekeurd.
Het vast bureau keurt de bestelbonnen goed van nummer 2024/234 tot en met nummer 2024/242.
Het vast bureau keurt de aanrekeningen goed van nummer O/2024/2936 tot en met nummer O/2024/2991.
Het vast bureau neemt kennis van het actieplan Intergemeentelijke Gezondheidspreventiewerking Middenkempen 2025.
Goedgekeurd toetreding hospitalisatieverzekering IOK.
Goedgekeurd instap raamovereenkomst ict-materiaal via Vlaanderen.
De dossiers zijn na afspraak (T – 014 50 21 21) ter inzage tijdens de openingsuren van het gemeentehuis.
Het is mogelijk binnen de 30 dagen na datum van deze bekendmaking klacht in te dienen bij de toezichthoudende overheid. Meer info over het indienen van een klacht vind je op https://lokaalbestuur.vlaanderen.be/klachtenwegwijzer.
Namens Vast bureau,
Liesbeth Lambaerts
Algemeen directeur
Sander Ooms
Aangewezen-burgemeester