Terug
Gepubliceerd op 28/02/2024

Besluitenlijst  Vast bureau

ma 19/02/2024 - 10:00 Trouwzaal
  • Goedkeuring verslag

    • Goedkeuring verslag vergadering van 12 februari 2024

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vergadering van het vast bureau van 12 februari 2024 wordt goedgekeurd.

  • Bestelbonnen

    • Goedkeuring bestelbonnen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de bestelbonnen goed van nummer 2024/69 tot en met nummer 2024/80.

  • Aanrekeningen

    • Goedkeuring aanrekeningen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de aanrekeningen goed van nummer O/2023/3293 tot en met nummer O/2023/3313 en van nummer O/2024/246 tot en met nummer O/2024/301.

  • Personeelsdienst

    • Goedkeuring contract bepaalde duur - bijkomende uren voor deskundige BKO

      Goedgekeurd

      Goedgekeurd.

    • Goedkeuring aanwerving 2 deeltijdse schoonmaakmedewerkers patrimonium met contract onbepaalde duur

      Goedgekeurd

      Goedgekeurd.

    • Goedkeuring contract bepaalde duur begeleidster - bijkomende uren voor Nederlandse les aan anderstalige kleuters

      Goedgekeurd

      Bijkomende aanwerving wordt goedgekeurd.

  • Zorg en Gezondheid

    • Goedkeuring opvragen gegevens uit het bevolkingsregister in het kader van activiteit '80+ namiddag op 20/10' georganiseerd door seniorenraad

      Goedgekeurd

      Goedgekeurd. 

  • Secretariaat

    • Kennisname Discussienota werkgroep toekomstvisie Welzijnszorg Kempen

      Ter kennis genomen

       Het vast bureau neemt kennis van de discussienota van de werkgroep toekomstvisie Welzijnszorg Kempen.

De dossiers zijn na afspraak (T – 014 50 21 21) ter inzage tijdens de openingsuren van het gemeentehuis. 

Het is mogelijk binnen de 30 dagen na datum van deze bekendmaking klacht in te dienen bij de toezichthoudende overheid. Meer info over het indienen van een klacht vind je op https://lokaalbestuur.vlaanderen.be/klachtenwegwijzer.

Namens Vast bureau,

Liesbeth Lambaerts
Algemeen directeur

Stijn Raeymaekers
Burgemeester